КП «Київпастранс» 4 січня цього року за результатами тендеру уклало угоду з ТОВ «Механіка АТ» на постачання шпал зі скріпленням на 7,16 млн грн. Про це пишуть «Наші гроші» з посиланням на дані системи «Прозорро».
Залізобетонні шпали з пружинним безболтовим скріпленням типу ІМЕТ для залізничних рейок Р65 замовлено по 2 762 грн/шт. Для трамвайних рейок РТ62, NT1 шпали зі скріпленням обійдуться у 3016 грн/шт.
Ціни значно зросли порівняно з попередньою закупівлею «Київпастранса» у 2017 році. Тоді шпали з кріпленням для рейок Р65 купували у ТОВ «АТ Механіка» по 1788 грн/шт – тобто у півтора рази дешевше від нинішніх цін.
Сьогоднішній постачальник «Механіка АТ» пов’язаний з минулорічною «АТ Механікою» спільними засновниками – Олексій та Яніна Івановські, Віталій Руденко.
Нову фірму «Механіка АТ» було створено у травні 2018 року. В свою чергу, Антимонопольний комітет веде розслідування стосовно «АТ Механіки» за змову з ПП «Мікатор» на попередньому тендері «Київпастрансу». Так, «Мікатор» пропонував продукцію «АТ Механіки», користувався її телефоном і був прописаний по вул. Гарматна, 20 разом із фірмою «Федер», що належала власнику «Механіки» Івановському.
Фірма Івановського «АТ Механіка» також зареєстрована на цією ж адресою Гарматна, 20.
У той же час єдиний конкурент на новому тендері ТОВ «Аверс-техно» Ігоря Харченка у складі своєї тендерної пропозиції подав документ «Результати вимірювання вібраційного навантаження», який був зроблений випробувальним центром на замовлення фірми «АТ Механіка», з якою «Аверс-техно» і конкурував на тендері «Київпастрансу».
В результаті такої конкуренції «АТ Механіка» і «Аверс-техно» на аукціоні не зробили жодного кроку по зниженню ціни, і остаточна вартість підряду була нижче від очікуваної ціни лише на 1%.
Раніше Mind писав, що «Київпастранс» витратив 15 млн грн на датчики витрат палива.