Декілька американських пасажирів подали позов проти «Аерофлоту» на $3,6 млн

Позивачі заявляють, що через організаційні недоліки, їх не лише не пустили на їхній рейс, а й змусили купувати нові квитки на наступний

фото pixabay.com

Кілька пасажирів із США звернулись до американського суду із позовом проти російського авіаперевізника, компанії «Аерофлот» на суму понад $3,6 млн. Про це йдеться в повідомленні Російського агентства правової та судової інформації (РАПСІ).

Позивачі стверджують, що через погано організований процес реєстрації на рейс з «Шереметьєво», вони та ще кілька пасажирів прибули до місця посадки на літак за 20 хвилин до його відправлення, але не були допущені на борт повітряного судна. Незважаючи за звернення пасажирів до співробітників російської авіакомпанії, їм не надали жодної допомоги, тому людям довелось провести добу в аеропорту.  Крім того, позивачі обурені тим, що замість того, щоб надати їм місця на один із рейсів, «Аерофлот» змусив їх придбати нові квитки на суму близько $2 500.

У позові також зазначається, що «такі порушення зі сторони «Аерофлоту» носять тривалий, постійний та навмисний характер. Позивачі вважають, що авіаперевізник порушив Монреальську конвенцію від 1999 року і ці порушення з їхнього боку підпадають під дію закону США «Про корумповані та такі, що знаходяться під впливом організованих злочинних угрупувань організації».

Від себе та від усіх американців, які постраждали внаслідок схожих обставин, починаючи з 1 січня 2004 року, позивачі вимагають виплати компенсації в розмірі близько $7 000 на пасажира на загальну суму, що перевищує $3,6 млн.

Окрім виплати компенсації, позивачі просять суд ввести проти авіакомпанії жорсткі штрафні санкції та застосувати інші необхідні заходи.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS