Японський готель Henn na, в якому гостей обслуговували в основному роботи, змушений був «звільнити» половину з 243 автоматичних «співробітників» через їх неефективність і найняти замість них людей, пише The Wall Street Journal, на яку посилається vc.ru.
Готель Henn na відкрився в 2015 році та ввійшов у Книгу рекордів Гіннеса як перший у світі готель, в якому більшу частину роботи виконують роботи. З допомогою 80 роботів компанія розраховувала вирішити проблему нестачі робочої сили. Машини різних моделей виконували функції адміністраторів, прибиральників, носильників і помічників.
Однак з розширенням штату роботів в Henn na почали стикатися з проблемами, для вирішення яких доводилося викликати живих співробітників, в результаті виріс час понаднормової роботи.
Труднощі, з якими зіткнулися гості готелю Henn na:
Адміністрація Henn na пояснила, що за 4 роки роботи готелю частина її роботів застаріла, тому що технології «пішли вперед». Вони не мають наміру відмовлятися від ідеї робо-персоналу, але визнають, що поки щоіснує багато видів роботи, з якої впораються тільки люди.
Нагадаємо, Alibaba створив спосіб реєстрації у готелях за допомогою технології розпізнавання обличчя.