Японський готель «звільнив» половину роботів і замінив їх людьми через неефективність

Роботи не виконували своїх обов'язків і часом дратували гостей

Twitter Hospitality Tech Mag

Японський готель Henn na, в якому гостей обслуговували в основному роботи, змушений був «звільнити» половину з 243 автоматичних «співробітників» через їх неефективність і найняти замість них людей, пише The Wall Street Journal, на яку посилається vc.ru.

Готель Henn na відкрився в 2015 році та ввійшов у Книгу рекордів Гіннеса як перший у світі готель, в якому більшу частину роботи виконують роботи. З допомогою 80 роботів компанія розраховувала вирішити проблему нестачі робочої сили. Машини різних моделей виконували функції адміністраторів, прибиральників, носильників і помічників.

Однак з розширенням штату роботів в Henn na почали стикатися з проблемами, для вирішення яких доводилося викликати живих співробітників, в результаті виріс час понаднормової роботи.

Труднощі, з якими зіткнулися гості готелю Henn na:

Адміністрація Henn na пояснила, що за 4 роки роботи готелю частина її роботів застаріла, тому що технології «пішли вперед». Вони не мають наміру відмовлятися від ідеї робо-персоналу, але визнають, що поки щоіснує багато видів роботи, з якої впораються тільки люди.

Нагадаємо, Alibaba створив спосіб реєстрації у готелях за допомогою технології розпізнавання обличчя.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS