Південнокорейська LG Electronics Inc прозвітувала про своє найповільніше квартальне зростання прибутку за останні 2 роки, пославшись на більш високі витрати на маркетинг та більш жорстку конкуренцію в бізнесі з виробництва телевізорів. Про це повідомляє Euronews.
Операційний прибуток в IV кварталі впав на 80% у порівнянні з роком раніше до 76 млрд вон ($68,5 млн). Виручка скоротилась на 7% до 15,8 трлн вон ($14,2 млрд).
Аналітики зазначають, що на зниження прибутку неабияк вплинув мобільний бізнес LG
«Мобільний бізнес LG Electronics взагалі не приносив прибутку. Крім того, високі маркетингові витрати на моделі мобільних телефонів, що продаються повільно, також нанесли шкоди загальному прибутку», – сказав Ео Кю Чжин, аналітик eBest Investment and Securities.
Techcrunch зазначає, що за увесь рік збитки LG Mobile склали близько 790,1 млрд вон ($700 млн), втім в компанії заявили, що ситуація покращується завдяки «кращому контролю за витратами на матеріал та підвищенню накладних видатків на основі стратегії модульності платформи компанії».
Експерти також вважають, що конкуренція на ринку висококласних телевізорів, особливо з боку китайських конкурентів, а також глобальні економічні фактори, затьмарюють майбутні перспективи LG Electronics.
Після оприлюднення фінансової звітності вартість акції LG знизилась на 1,5%.