Найбільший світовий онлайн-ритейлер Amazon за минулий рік збільшив витрати на рекламу на 72,5% . Про це повідомляє CNBC із посиланням на дослідження Kantar Media.
Згідно з отриманими даними, за 2018 рік компанія витратила на рекламу близько $1,84 млрд, з яких на телевізійну рекламу було виділено $679 млн. Це підняло Amazon на п’яту сходинку рейтингу рекламодавців у США. Наголошується, що у 2015 компанія не потрапила навіть до «двадцятки» рейтингу.
Раніше генеральний директор Amazon Джефф Безос стверджував, що реклама – це «ціна, яку ви платите, коли ваш продукт нічим не вирізняється». Втім вже в листопаді минулого року під час внутрішніх зборів він сказав, що змінив свою думку.
Зміна ставлення Безоса до реклами відображає зміни в бізнесі самої компанії, яка більше не є виключно онлайн маркетплейсом. Хоч більша частину прибутків надходить від онлайн-продажів, Amazon тепер має цілий портфель фірмових продуктів та послуг, які споживачі та інші компанії мають бачити в рекламі.
Телеканал зазначає, що під час недільного Супербоулу Amazon показувала свою рекламу четвертий рік поспіль. Кожен 30-секундний ролик цього року коштував рекордних $5,25 млн, а компанія їх показала декілька.
Ці витрати не можуть не відбитись на фінансових результатах Amazon. У своєму останньому звіті про прибутки та збитки компанія повідомила про рекордні витрати на маркетинг у розмірі $13,8 млрд в 2018 році, що на 37% більше ніж роком раніше. Ця сума склала 5,9% від загального прибутку Amazon, що є найвищим показником за останні 18 років. В маркетинговому бюджеті витрати на рекламу та рекламні послуги склали $8,2 млрд проти $6,3 млрд в 2017 році.
Просування свого бренду в Америці є дуже важливим, тому що наразі компанія займається багатьма різними галузями, включно із виробництвом обладнання, продуктовими магазинами та розвагами. Google, Microsoft, Walmart і Hulu є її головним конкурентами, які спонукають компанію витрачати більше на рекламу, вважають аналітики.