Експерти визначили «найзеленіших» виробників споживчих товарів

Нагороди отримали Danon, Evian, Unilever, L'Oreal та інші

фото pixabay.com

Мило Dove, зубна паста Colgate та морозиво Magnum є одними із споживчих брендів, які зробили найбільше, щоб стати екологічними чистими. Про це йдеться у звіті аналітичного центру CDP, який аналізує екологічні показники бізнесу, передає видання Financial News.

CDP склав список компаній, які рахуються із проблемою зміни клімату та враховують такі тенденції споживачів як веганство та боротьбу  із пластиковим пакуванням.

Серед виробників продуктів харчування та напоїв аналітичний центр нагородив французьку Danon, відому своїми йогуртами, та виробника бутильованої води Evian.

Серед виробників товарів для дому перше місце посіла голландська група Unilever, яка володіє такими брендами як Dove та Magnum. Unilever отримала нагороду за свої екологічні програми та технологію SmartFoam (розроблену для пральних порошків, щоб зменшити використання соди).

CDP також зазначив, що сектор споживчих товарів став улюбленою метою інвесторів-активістів. Аналітики навели приклади купівлі PepsiCo бренду натуральних продуктів Bare Foods та поглинання компанією Nestle американського виробника рослинних продуктів Sweet Earth.

Французький виробник косметики L'Oreal і швейцарська продовольча група Nestlé також отримали високі оцінки. Компанія Nestlé отримала похвалу за навчання фермерів, контроль за знищенням лісів, а також за асортимент органічного дитячого харчування Gerber. Colgate-Palmolive, американський гігант споживчих товарів, виграв нагороду CDP за розробку засобів для чищення, призначених для скорочення використання води.

Між тим, екологічні аналітики вважають, що було багато відстаючих, так як галузь в цілому не змогла запропонувати будь-які низьковуглецеві інновації майже в 60% своїх провідних брендів, що приносять найбільший дохід.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS