Авіакомпанія «Міжнародні авіалінії України» (МАУ) прокоментувала заплановану на 2019 рік купівлю трьох літаків типу Boeing 737 MAX.
Відповідну заяву авіаперевізник розмістив на своїй сторінці у Facebook.
«До комерційної експлуатації літак (типу Boeing 737 MAX – Mind) буде допущений лише тоді, коли будуть проведені обов’язкові процедури для підтвердження того, що літак відповідає всім вимогам безпеки, і отримані дозволи на його польоти з боку авіаційної влади як мінімум США, ЄС та України», – наголосили у авіакомпанії.
UIA's statement on the planned delivery of Boeing 737 MAX type aircraft Ukraine International Airlines (UIA) is...
Опубликовано Fly UIA Среда, 13 марта 2019 г.
Як зазначається, авіакомпанія МАУ зацікавлена у поповненні парку сучасними типами повітряних суден.
«Наразі у флоті МАУ літаків Boeing 737 MAX немає, але на 2019 рік запланована поставка трьох літаків цієї моделі. При цьому пріоритетом номер один для нас завжди була і залишається безпека наших пасажирів на борту. На даний час МАУ веде активний діалог з виробником літаків Boeing 737 MAX і уважно стежить за перебігом розслідування катастрофи рейсу ET302», – пояснюють у авіакомпанії.
Нагадаємо: на заводі Boeing в Рентоні (штат Вашингтон, США) завершили складання першого Boeing 737 MAX 8 для авіакомпанії МАУ.
Як писав Mind, поставка літаків відбудеться на умовах операційного лізингу. Сумму угоди компанії не розголошують.
У свою чергу, найбільші європейські країни почали закривати свій повітряний простір для літаків Boeing 737 MAX, через авіакатастрофу цього літака в Ефіопії 10 березня. Відповідне рішення уже прийняли Франція, Німеччина, Британія та Ірландія.
Раніше закрити повітряний простір для таких лайнерів вирішили Австралія, Китай, Індонезія, Малайзія і Сінгапур.
Натомість США поки що не мають наміру припиняти використання Boeing 737 MAX 8 після авіатрощі в Ефіопії.
Крім того, напередодні МАУ поповнила свій флот середньомагістральним вузькофюзеляжним Embraer-195.
Як зазначається на сайті авіаперевізника, флот авіакомпанії МАУ включає 42 авіалайнери різних модифікацій, зокрема, 3 широкофюзеляжні далекомагістральні літаки Boeing 777-200ER, 4 далекомагістральні широкофюзеляжні літаки Boeing 767-300ER, 30 середньомагістральних Boeing-737 Нового покоління та вже шість середньомагістральних Embraer-190.
Про те як Boeing убезпечить себе від кризи, читайте у матеріалі Mind «Падіння Boeing: чим компанії загрожує катастрофа 737 MAX».