«Лабораторія Касперського» поскаржилась на Apple у антимонопольну службу РФ

Російська компанія вважає, що американський конкурент користується своїм домінуючим положенням

фото twitter.com/Kaspersky

19 березня «Лабораторія Касперського» подала на Apple скаргу у Федеральну антимонопольну службу РФ. Заява стосується політики Apple на програми, що розповсюджуються через App Store. Про це йдеться в повідомленні на сайті російської компанії.

«Минулого року ми отримали від Apple повідомлення про те, що наш додаток Kaspersky Safe Kids для iOS не задовольняє вимоги пункту 2.5.1 правил для додатків, що розміщуються в App Store. Раніше ніяких питань до Kaspersky Safe Kids в цьому плані у Apple не було – воно близько трьох років розміщувалося в App Store і задовольняло усі умови», – пояснює компанія.

Виявилось, що Apple вимагає виключити з додатку Kaspersky Safe Kids для iOS дві функції – контроль додатків (дозволяє батькам ставити список додатків, які діти не зможуть запустити на підставі вікового рейтингу App Store) і можливість блокування браузера Safari (дозволяє приховувати на пристрої браузери, щоб діти могли відкривати веб-сторінки лише через один з них). Без цього додаток не міг пройти перевірку для розміщення в магазині App Store. В Apple пояснили, що через ці функції Kaspersky Safe Kids не відповідає правилам розміщення в магазині.

«Виходить, що, прибираючи ці функції з версії Kaspersky Safe Kids для iOS, ми неабияк підводимо батьків, які сподіваються, що їхні діти можуть безпечно користуватися «айфонами» і «айпадами», на яких встановлений наш додаток. А для нас дуже важливо, щоб наші клієнти від малого до великого, були в цілковитій безпеці і отримували саме те, на що розраховували», – повідомляють в компанії.

«Лабораторія Касперського» вважає, що до таких дій Apple вдалась одразу після того як компанія представила в iOS 12 власну функцію Screen Time. Ця функція дозволяє користувачам контролювати, скільки вони проводять в тих чи інших додатках або на тих чи інших сайтах і задавати обмеження за часом. По суті, це власний додаток для батьківського контролю від Apple.

З точки зору російської компанії, Apple використовує своє домінуюче положення на ринку для просування власних додатків, «не дозволяючи іншим розробникам виступати на рівних».

В «Лабораторії Касперського» заявляють, що «неодноразово намагались зв’язатись з Apple, щоб залагодити цю ситуацію, але конструктивних переговорів не вийшло».

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS