Мережа швидкого харчування McDonald's купує ізраїльський стартап Dynamic Yield Ltd, що працює у сфері штучного інтелекту. Про це повідомляє CNN.
Наголошується, що це вперше за 20 років американська мережа купує сторонню компанію. Сума угоди не розголошується, але за чуткам вона складає близько $300 млн.
В McDonald's розповіли, що будуть використовувати технології Dynamic Yield, щоб забезпечити більш персоналізований підхід до клієнтів. Зокрема, на табло меню демонструватимуться продукція в залежності від часу доби, погоди, поточного трафіку в ресторані та популярності тієї чи іншої страви. Наприклад, у спекотний день на екранах меню показуватимуть холодні напої та морозиво.
We’re excited to announce that we have entered into an agreement to acquire @DynamicYield, a leader in personalization and decision logic technology, to make experiences in our restaurants even more personal: https://t.co/mmVzyMqC3D pic.twitter.com/v4F4luL1TW
– McDonald's Corporation (@McDonaldsCorp) 25 марта 2019 г.
Такий підхід, як очікується, зможе допомогти McDonald's збільшити свої продажі. Технології Dynamic Yield є ключовою частиною плану із утримування існуючих клієнтів, залучення нових та заохочення їх купувати більше.
Наразі сервісом ізраїльського стартапу користуються мережі магазинів IKEA, Forever 21 і Fendi.