Російський автомобільний бренд Aurus не хочуть пускати до Європи

Toyota, Lamborghini і Michelin опротестували реєстрацію російського люксового бренду в ЄС

фото Wikipedia

Toyota, Lamborghini і Michelin опротестували патентну заявку російської люксової компанії Aurus (проект «Кортеж») в європейському Бюро з інтелектуальної власності. Про це повідомляють «Ізвєстія».

Представники зарубіжних фірм стверджують, що найменування Aurus надто схоже з назвами брендів їхніх автомобілів. Є ризик, що російський Aurus доведеться перейменувати для ринку Євросоюзу, вважають експерти.

Проти реєстрації бренду в Європі виступили кілька автовиробників: компанія Toyota, яка має компактний хетчбек Auris, Lamborghini з люксовим кросовером Urus, а також шинний гігант Michelin зі своїм суббрендом Taurus.

Російський регулятор заявив, що не бачить у цьому проблеми.

«У січні 2019 року бренд Aurus був зареєстрований патентним відомством Benelux, яке об'єднує три країни: Бельгію, Нідерланди і Люксембург, також в березні 2019 був він зареєстрований в Латвії та Литві. Процедура реєстрації стандартна і здійснюється відповідно до встановлених національними патентними відомствами правилами і нормами. Дані реєстраційні процедури передбачають можливість оскарження реєстрації позначень в якості товарних знаків. Це загальносвітова практика в сфері інтелектуальної власності», – наголосив він.

Експерт з патентів Олена Полєнова повідомила, що «реєстрація в національних патентних відомствах країн Бенілюксу, Литви і Латвії дозволяє використовувати товарний знак лише на їх території», а з огляду на зусилля Toyota, Lamborghini та Michelin «очевидно, що наступним кроком буде оскарження бренду Aurus і в цих країнах».

У компанії Aurus від коментарів відмовилися. Джерела видання зазначили, що через суперечку перспектива європейських продажів даного бренду «підвисла», на їхню думку найбільш вірогідним варіантом є ребрендинг.

Проект Aurus реалізується за дорученням президента РФ Владіміра Путіна з 2012 року. Модельний ряд включає в себе авто чотирьох класів – седан, позашляховик, мінівен і лімузин. В першу чергу «Кортеж» замислювався як російський автомобіль представницького класу для перших осіб країни. Автівки мали замінити дорогі імпортні іномарки, які обслуговують чиновників вищого рангу. Експорт автомобілів планується почати в 2021 році, після запуску повномасштабного виробництва на нових потужностях в Татарстані.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS