Daimler продає половину підрозділу Smart китайській Geely

Наразі Smart вважається збитковим брендом, який реалізує всього 130 000 автівок на рік

фото pixabay.com

Німецький автоконцерн Daimler близький до продажу 50%-ної долі в підрозділі Smart китайській компанії Geely. Про це повідомляє FT із посиланням на три джерела, які знайомі з планами виробника Mercedes-Benz.

Продаж відповідного пакету акцій буде підтверджено до автосалону в Шанхаї у квітні.

Такий крок Geely, яка стала найбільшим акціонером Daimler минулого року, може виручити німецький автоконцерн з його збитковим брендом Smart, який продає всього 130 000 авто на рік. Між тим Daimler продає за рік 2,25 млн одиниць.

Минулого року Geely і Daimler підписали угоду про створення спільного підприємства, яке пропонуватиме в Китаї послуги таксі та каршерінга.

Майбутнє Smart ставилося під сумнів з тих пір, як у 2018 році власник Mercedes-Benz оголосив, що генеральний директор Дітер Цетше піде у відставку в травні через закінчення 13-річного строку повноважень.

Цетше, як повідомляє видання, активно займався маркою компактних автомобілів, але його наступник, Ула Калленюс, як вважається, відчуває менший ентузіазм із приводу підрозділу Smart, особливо у зв'язку з тим, що показники прибутку німецької групи минулого року знизилися.

Протягом останніх років Geely активно розширюється, автовиробник уже є власником Volvo Cars, британської марки спортивних авто Lotus та малайзійського виробника Proton.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS