У 2018 році доходи телеком-оператора «Датагруп» зросли на 18% і перевищили 1,5 млрд грн в порівнянні з 2017-м. EBITDA збільшилася на 24%, маржа EBITDA – до 27,9%. Про це на зустрічі з журналістами повідомив СЕО компанії Михайло Шелемба.
Інших абсолютних цифр «Датагруп» не розголошує до закінчення аудиту, який завершиться влітку цього року.
Найбільше зростання доходів зафіксовано в сегменті В2В (27%). Виручка в В2С збільшилася на 19%, в SMB – на 23%.
«У В2С ми спостерігаємо перехід клієнтів на більш дорогі та високошвидкісні тарифні плани. Така динаміка обумовлена зростанням споживання розважального контенту через інтернет: YouTube, соцмережі, ОТТ ТV і т. д. У результаті ARPU-послуги інтернет виріс на 29%. Таке зростання випереджає середні ринкові темпи», – зазначає Шелемба.
Топ-менеджер запевняє, що в В2В-сегменті компанія займає близько 45% ринку.
Разом з цим, капітальні інвестиції в розвиток мережі склали 225 млн грн, а до бюджету перераховано 238 млн грн податків.
Основні напрямки діяльності «Датагруп» – організація каналів передачі даних, послуги фіксованого та супутникового зв'язку, міжоператорський сегмент, хмарні послуги, розміщення обладнання, організація відеоконференцій і відеоспостереження.
Раніше повідомлялося, що у 2018 році оператори зв’язку отримали майже 62 млрд грн доходу.