Найбільший зарубіжний замовник близькомагістральних російських SSJ 100 – мексиканська InterJet – готова зберегти вже отримані 22 літаки, але відмовиться від 8 додаткових. Про це повідомляє «Коммєрсант».
Більшість уже переданих перевізнику SSJ 100 також не літають, оскільки в InterJet немає коштів на ремонт двигунів. За даними видання, авіакомпанія пропонує російській стороні відремонтувати техніку за свій рахунок, обіцяючи розплатитися після того, як літаки знову почнуть працювати.
«Вони хотіли придбати до 30 літаків, з яких на сьогодні 22 – уже в парку перевізника, – уточнив один зі співрозмовників видання. – Але фінансовий стан InterJet не дозволяє реалізувати плани».
Причиною цього, за його словами, стало падіння курсу песо, що почалося на рубежі 2016–2017 років: він опустився до історичного мінімуму, що призвело до зростання витрат авіакомпанії. Російська сторона стверджує, що юридично оформленої відмови InterJet немає, отримати коментар мексиканської компанії не вдалося.
Менеджер одного з підприємств авіапрому повідомив виданню, що, за його інформацією, загальна сума боргів компанії досягає $150 млн, у зв’язку з чим перевізник неспроможний заплатити за нові літаки та навіть відремонтувати двигуни вже поставлених SSJ 100. Відомо, що наразі експлуатуються тільки сім SSJ 100.