Соцмережа Facebook посилить боротьбу з контентом сумнівної якості в рамках боротьби з поширенням фейків. Це стосується лише публікацій, що потраплять під категорію «сумнівного» контенту та клікбейту.
Боротьбу з клікбейтом – посилань з заманливими текстами, які мають на меті привернути увагу користувача – Facebook почав ще 3 роки тому, заручившись підтримкою 48 партнерів, які практично вручну перевіють тонни контенту 24-ма мовами.
Оскільки ручні методи малоефективні, в Facebook розробили спеціальний алгоритм для виявлення клікбейту – Click-Gap, йдеться в блозі соцмережі Newsroom, на який посилаються Digital masons.
Цей алгоритм буде визначати, скільки вхідних і вихідних посилань має сайт, а потім співставляти дані з веб-графом, де сайти з рівномірною кількість вхідних та вихідних посилань знаходяться посередині, а сайти з перекосом – по боках. Якщо алгоритм зрозуміє, що сайт – інформаційний смітник, на який не посилаються інші сайти – то буде викидати посилання на цей сайт зі стрічки.
Фільтри будуть стосуватися не тільки стрічки користувачів. Адміністратори груп відтепер повинні уважніше перевіряти публікації користувачів. За публікації на зразок «Алла Пугачева изменила Галкину и вы не поверите, что было дальше…» можна отримати «санкції» – групу буде видалено з розділу «рекомендовані».
Цей же алгоритм буде застосовуватися і для видалення проблемного контенту в Instagram.