Розмір українського ринку медійної інтернет-реклами за 2018 рік становив 5,209 млрд грн. Про це пише liga.net з посиланням на дані Interactive Advertising Bureau Ukraine.
Згідно з ними, за останні 3–4 роки роль і вага глобальних компаній Google (YouTube), Facebook, Instagram виросли в кілька разів.
«Для нас необхідність альтернативної оцінки ринку назрівала давно. По-перше, ринок інтернет дуже стрімко розвивається, і якщо 5–6 років тому можна було, оцінивши бюджет десятка локальних гравців, припускати, що це і є практично весь ринок, то зараз тільки дві корпорації (Google і Facebook) перетягують на себе більше половини медійного бюджету, і з цим не можна не рахуватися», – сказав Ігор Даценко, Analytics & Technology Leading Expert, Publicis Groupe Ukraine.
Експерти ринку відзначили, що в багатьох країнах співвідношення між пошуковою та медійною рекламою становить приблизно 50 на 50. При цьому можливе відхилення в межах 10 процентних пунктів.
«В Україні після переоцінки частини пошуку був очевидний дисбаланс у бік пошукової реклами, який пояснити було досить складно», – повідомила Ірина Оверко, Chief Marketing Officer, ADMIXER.
Додамо, що під час дослідження був оцінений обсяг ринку медійної реклами: банерна реклама, спонсорство, rich media, In-Page video, In-Stream video. Платний пошук та інші сегменти, такі як лідогенераціі, C&D (класифайд і директорії), імейл-маркетинг, SEO та інші, будуть додані в міру розвитку проекту.
Також спеціалісти оцінювали повний бюджет ринку, який складається з грошей, витрачених на покупку інвентарю та комісію за послуги з купівлі. У вартість покупки інвентарю входять технологічні націнки, таргетинги, покупка даних.
Раніше Mind писав, що кожен другий українець користується соцмережею Facebook.