Американська мережа супермаркетів Walmart почне використовувати більше роботів для низки завдань із категорії одноманітних і повторюваних, таких як прибирання та перевірка товарів на полицях. Це зекономить час співробітників магазину і дозволить персоналу витрачати більше часу на продаж і допомогу покупцям, пише Retail Detail.
У магазинах Walmart з'являться 300 додаткових «поличних сканерів». Це невеликі роботи, які зможуть патрулювати магазин і перевіряти як наявність товарів, так і ціни на полицях.
Ще 1500 автономних роботів очищатимуть склади, а 1200 конвеєрних стрічок встановлять для автоматичного сортування продуктів. Також з'явиться 900 нових Pickup Towers – автоматів, у яких клієнти можуть забрати свої онлайн-замовлення.
З роботою нових технологій вже було ознайомлено співробітників, які загалом висловили дуже позитивну реакцію. Згідно зі словами представника Walmart, нововведення ніяк не вплинуть на працевлаштування і кількість робочих місць: у співробітників просто буде більше часу для інших завдань.
«Наші колеги відразу зрозуміли, що нова технологія дозволить їм звільнитися від рутини, – сказав Джон Крестеліус, старший віце-президент з центральних операцій у Walmart США. – Вони зможуть приділяти більше часу продажу товарів і обслуговуванню клієнтів, з якими, за їх словами, у роздрібній торгівлі працювати значно цікавіше».
Нагадаємо: глава Amazon Джефф Безос кинув виклик Walmart, запропонувавши їй підняти зарплату працівникам – у Walmart на це відреагували жорстко.
Раніше повідомлялося, що Microsoft разом із Walmart розробляють мережу магазинів без продавців і зі штучним інтелектом.