Tesla не витрачає ні долара на рекламу в соціальних меражах, однак її конкуренти-автовиробники, такі як Toyota, BMW, Porsche і Ford, платять великі кошти за рекламу на основних соціальних платформах – Facebook, YouTube, Instagram і Twitter. Про це повідомляє Forbes, посилаючись на новий звіт від BrandTotal.
Toyota, наприклад, витрачає 62% свого рекламного бюджету на Facebook. Porsche, з іншого боку, виділяє на цю соцмережу тільки 14%, натомість вважає за краще використовувати YouTube – на відеохостінг іде 47% рекламних витрат.
BrandTotal проаналізував у соцмережах «всі платні рекламні кампанії від Toyota, BMW, Ford, Audi, Honda, Nissan, Infiniti, Tesla, Lexus, Honda, Cadillac і Porsche в США протягом 30 днів».
Розподіл бюджету на платні медіа серед основних автомобільних брендів
Згідно з результами, Facebook отримує левову частку автомобільної реклами. При цьому YouTube займає майже половину рекламного бюджету в таких брендів, як Honda, Ford, Cadillac, Porsche, а в Audi – 54%.
Instagram також охоплює значну частку витрат на автомобільну рекламу: Infiniti, Porsche і BMW витрачають на соцмережу від 30% до 40% своїх бюджетів на цифрову рекламу.
Twitter в цьому питанні відстає. Cadillac і BMW – єдині виробники автомобілів, які тут часто рекламуються, у BMW ця частка найбільша і становить 20%.
А Volkswagen і Nissan, згідно з дослідженням BrandTotal, розмістили 100% своїх рекламних кампаній в Facebook, повністю ігноруючи інші соцмережі.
«Facebook домінує в платних рекламних кампаніях для автомобілів, – коментує Алон Лейбович, гендиректор BrandTotal. «Наші дані показують, що, коли бренди намагаються залучити старшу аудиторію, вони дають рекламу на Facebook, а YouTube і Instagram використовують для охоплення більш молодої аудиторії».
Хоча Tesla не витрачає гроші на соцмережі, вона активно в них присутня. На сторінки Tesla підписані більше 2 млн чоловік, особливо в Instagram, де відбувається 55% її активності. Компанія також популярна в Twitter – 11% активності. При цьому гендиректор Ілон Маск є активним користувачем Twitter з більш ніж 26 млн підписників.
«Сильні бренди можуть домогтися високого залучення навіть без значних витрат на цифрову рекламу, – зазначає Лейбович. – У випадку Tesla ми бачимо, що кількість учасників в них вища порівняно з іншими автомобільними брендами. Це може бути результатом того, що шанувальники Tesla – активні користувачі Twitter та інших соцплатформ. Бренд не відчуває необхідності витрачати гроші на платний маркетинг в соцмережах, якщо його популярність і так велика».