Іспанський сервіс кур'єрської доставки їжі, продуктів та інших товарів Glovo вирішив за рахунок залучених коштів розширити штат технічних співробітників, набравши 300 нових IT-фахівців. На останньому інвестиційному раунді Glovo залучив $169 млн інвестицій, передає InVenture.
Також компанія має намір збільшити кількість категорій послуг, які стосуються не тільки їжі, але й доставки одягу з хімчистки, алкоголю, товарів з аптек та продуктів із супермаркетів.
Зараз стартап розробляє інструмент dark supermarkets, в рамках якого супермаркети зберігають до 1000 найменування спеціально для кур'єрів Glovo – це дозволяє скоротити час доставки продуктів з супермаркету до 20 хвилин після оформлення замовлення.
Крім цього стартап продовжить розвивати свій новий проект Cook Room – так звана «віддалена кухня», сервіс миттєвого приготування їжі на замовлення. Такі кухні компанія відкрила вже в декількох містах Іспанії і прагне розширити мережу по всьому світу.
Стартап Glovo був запущений в Барселоні в 2015 році. Станом на сьогодні він залучив вже приблизно $346 млн інвестицій і працює в 23 країнах світу. В Україні сервіс доступний у Києві, Дніпрі, Львові, Одесі та Харкові.
Нагадаємо, в Києві тестово почав працювати сервіс із доставки їжі Uber Eats.