Сервіс Glovo, який здійснює кур’єрську доставку в Україні, залучив $169 млн інвестицій

Сервіс доставляє продукти протягом 20 хвилин після оформлення замовлення

фото DR

Іспанський сервіс кур'єрської доставки їжі, продуктів та інших товарів Glovo вирішив за рахунок залучених коштів розширити штат технічних співробітників, набравши 300 нових IT-фахівців. На останньому інвестиційному раунді Glovo залучив $169 млн інвестицій, передає InVenture.

Також компанія має намір збільшити кількість категорій послуг, які стосуються не тільки їжі, але й доставки одягу з хімчистки, алкоголю, товарів з аптек та продуктів із супермаркетів.

Зараз стартап розробляє інструмент dark supermarkets, в рамках якого супермаркети зберігають до 1000 найменування спеціально для кур'єрів Glovo – це дозволяє скоротити час доставки продуктів з супермаркету до 20 хвилин після оформлення замовлення.

Крім цього стартап продовжить розвивати свій новий проект Cook Room – так звана «віддалена кухня», сервіс миттєвого приготування їжі на замовлення. Такі кухні компанія відкрила вже в декількох містах Іспанії і прагне розширити мережу по всьому світу.

Стартап Glovo був запущений в Барселоні в 2015 році. Станом на сьогодні він залучив вже приблизно $346 млн інвестицій і працює в 23 країнах світу. В Україні сервіс доступний у Києві, Дніпрі, Львові, Одесі та Харкові.

Нагадаємо, в Києві тестово почав працювати сервіс із доставки їжі Uber Eats.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS