На ринку США з'явилася в продажу питна вода в алюмінієвих банках, схожих на пивні. Виробляє воду в новій незвичайній упаковці стартап Liquid Death («Рідка смерть»), засновником якого є колишній креативний директор Netflix Майк Чезаріо, повідомляє CNBC.
Стартап зібрав $1,6 млн початкових інвестицій, а в загальному в нього вклали вже $2,25 млн.
Марк Чезаріо був креативним директором таких серіалів, як Narcos, «Дивні дива» і «Картковий будинок».
Його нова ініціатива схожа на грандіозну маркетингову авантюру. Напій «Рідка смерть», в якого на банці намальований череп, позиціонує себе як варіант панк-стилю для любителів бутильованої води. Слоган води: «вона вб'є вашу спрагу».
«Ми почали проект «Рідка смерть» з диявольського плану повністю стерти маркетингові кліше з бутильованої води, взявши найбільш здоровий напій у світі, зробивши його таким же смішним, дурним і захоплюючим, як нездорові бренди в галузі енергетичних напоїв і пива», – йдеться в повідомленні компанії.
Представники «Рідкої смерті» роблять ставку на музикантів альтернативних груп, представників тату-індустрії і прихильників філософії straight edge (рок-культури, яка пропагує здоровий спосіб життя, відмову від наркотиків, алкоголю і тютюну). Сам Чезаріо вважає, що їх цільова аудиторія в Європі і США становить не менше 500 млн осіб. За його словами, на таку аудиторію працюють лише «шкідливі» бренди – виробники енергетиків і алкоголю. А «здорові» бренди бутильованої води розраховують тільки на молодих мам, які займаються йогою і фітнесом.
Зазначається, що Liquid Death з кожної проданої банки жертвує $0,05 на збір пластику в океані. Купити продукт можна поки що тільки онлайн за ціною $1,83 за банку.