Ринок вклав $7,5 млн на кодування українських каналів на «супутнику»

Для декодування сигналу телеканалів у країну завезено 110 000 тюнерів

Фото: pixabay.com

Українські медіа-групи планують закодувати свій сигнал на супутнику 20 січня 2020 року, на що індустрія, вже інвестувала більше $7,5 млн. Про це під час конференції ДЕК-2019 повідомив виконавчий директор «1+1 Медія» Ярослав Пахольчук.

Інвестиції у кодування склали $7,5 млн, з них $2,5 млн вклали медіа-групи, а оператори та постачальники обладнання – $5 млн. Для декодування сигналу телеканалів у країну завезено 110 000 тюнерів.

Цього тижня були погоджені та підписані контракти між 4 українськими медіа-групами та провайдером ефірного цифрового телебачення «Зеонбуд» на кодування його транспортного сигналу. Кодування транспортного сигналу призначено на вересень.

Замовлення більше 600 000 тюнерів та чипсетів заплановано на червень. Формування альтернативного супутникового сигналу В2В заплановано на липень.

Інформаційну кампанію про кодування сигналу планується почати наприкінці серпня 2019 року.

Медіа-групи планують у листопаді почати маятникові відключення сигналу, до того, як сигнал буде повністю закодовано, щоб споживачі змінили тип прийому.

Раніше повідомлялося, що найбільші медіа-групи закодують на супутниках більше 20 своїх телеканалів. У середньому пакет каналів на платформі VIASAT коштуватиме 120 грн на місяць.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS