З 1 червня 2019 року рекламне агентство New Line Communications стало ексклюзивним представником міжнародної programmatic-платформи hybrid.ai в Україні.
Глобальна платформа hybrid.ai працює на власному стеку programmatic-технологій і застосовує алгоритми штучного інтелекту на кожному етапі роботи. Платформа дає можливість закуповувати рекламу на будь-яких майданчиках у 48 країнах світу та відпрацьовувати до 40 мільярдів показів на добу в усіх доступних форматах: banner, native, rich-media, interstitial, mobile, video та інших.
«Ми хочемо, щоб наші клієнти отримували найкращі та найякісніші рішення. Тепер рекламодавці матимуть доступ до високотехнологічного продукту з локальним сервісом, що здатний задовольнити будь-які потреби» – Наталя Худова, CEO New Line Communications
Відтепер рекламне агентство New Line Communications володіє ексклюзивними правами на рісейл всіх можливостей платформи та надає повну підтримку 24/7. А також має повний доступ до екосистеми інструментів для планування, запуску й аналізу рекламних кампаній.
Маркетингова платформа Hybrid Suite включає три основні інструменти.
З Hybrid Insights можна планувати рекламну кампанію ще до старту. Ви можете оцінити трафік вашої майбутньої рекламної кампанії за більш ніж 25 параметрами: охоплення, кількість ставок, відсоток пристроїв, охоплення та відсоток викупу та іншим.
Інструмент Hybrid Console створено для запуску кампаній, у якому можна стежити за показниками в режимі реального часу. Він відкриває доступ до широких можливостей programmatic-реклами на різних пристроях і форматах. Оптимізувати кампанію можна за допомогою AI-алгоритмів інструменту SmartBid. А показуючи креативи релевантній аудиторії за допомогою технології Dynamic creative optimization, ми підвищуємо їх конверсію.
Hybrid Reports – це інструмент для формування звітів та аналізу показників попередньої кампанії. У ньому можливо відстежувати кампанію за допомогою широкого діапазону метрик – від кількості ставок і win-rate до аналізу поведінки аудиторії на сайті. На зручному dashboard можна детально розглянути дані кампанії в різних розрізах і аналізувати результати. Даний інструмент забезпечує повну прозорість у проведенні рекламних кампаній.
Омніканальність: завдяки інструментам hybrid.ai рекламодавці можуть знайти свою аудиторію за допомогою будь-якого рекламного каналу: desktop, mobile, smart TV та унікальної технології TV Sync, що дозволяє синхронізувати TV з банерною рекламою.
«Це тільки початок нашої співпраці. Попереду багато релізів, корисних інструментів і нових технологій. Ми раді, що можемо запропонувати українським рекламодавцям саме те, що їм необхідно» – Дмитро Чеклов, CEO hybrid.ai
Тепер рекламодавці зможуть реалізувати більше 1000 рекламних стратегій, прискорити процес виведення продукту на ринок і забезпечити повне попадання в цільову аудиторію, використовуючи більше 40 000 готових аудиторних сегментів, при цьому заощадивши бюджет.