Соціальні медіаплатформи Facebook, Google і Twitter спільно з найбільшими світовими рекламодавцями і брендами об'єдналися для боротьби із сумнівним змістом в інтернеті, пише Financial Times.
«Facebook, Google і Twitter оголосили про спільну ініціативу з глобальними рекламними агентствами і брендами, спрямовану на «швидке підвищення цифрової безпеки», оскільки соцмережі нині піддаються все більшому контролю з боку регулюючих органів щодо поширення шкідливого контенту», – зазначає видання.
У вівторок компанії та рекламні агентства, в тому числі WPP, Publicis і Omnicom, і світові бренди, такі як Procter & Gamble та Unilever, заявили, що хочуть зробити більше для «боротьби з шкідливим і оманливим контентом». Вони згодні долучитися до розробки конкретного набору правил для захисту споживачів і брендів у мережі.
Перша зустріч об'єднаної групи відбудеться 19 червня. Учасники пообіцяли вести роботу прозоро і повідомляти про хід перемовин. Поки що не уточнюється, коли варто чекати конкретних рішень.