Футбольний бізнес зростає швидше за європейську економіку – KPMG

«Реал Мадрид» вирвався на 1 місце в рейтингу футбольних клубів, випередивши «Манчестер Юнайтед»

Фото: pixabay.com

За результатами четвертого щорічного дослідження «Оцінка вартості футбольних клубів: європейська еліта-2019» було складено рейтинг провідних футбольних клубів Європи згідно з їх вартістю. Про це повідомляє прес-служба KPMG.

Після трьох років стабільності на подіумі «Реал Мадрид» вирвався на 1 місце, випередивши «Манчестер Юнайтед», а «Барселона» скотився на 4 позицію, пропустивши на 3 позицію мюнхенську «Баварію». Сукупна вартість (EV) 32-х футбольних топ-клубів, що увійшли до рейтингу, зросла на 9% порівняно з попереднім роком, продемонструвавши, що футбольний бізнес зростає значно більш високими темпами, ніж європейська економіка в цілому.

Це – найбільш вражаючі висновки звіту групи футбольного бенчмаркингу KPMG (KPMG’s Football Benchmark) про результати останньої оцінки вартості футбольних клубів. За результатами четвертого щорічного дослідження «Оцінка вартості футбольних клубів: європейська еліта-2019» було складено рейтинг 32 провідних футбольних клубів Європи згідно з їх вартістю, розрахованою KPMG на основі власного алгоритму.

Ключові результати:

Інші зміни у Топ-10: «Тоттенхем Хотспур» випередив «Ювентус», посівши 9-те місце, а «Арсенал» спустився на дві позиції, опинившись на 8-му місці і пропустивши перед собою «Челсі» та «Ліверпуль». Останні два клуби вперше перевищили позначку у 2 млрд євро, і тепер вісім з десяти клубів Топ-10 мають EV понад 2 млрд євро.

Методологія: В основу цього звіту покладено аналіз останньої опублікованої фінансової звітності 38 європейських футбольних клубів, з яких 32 відібрано для цілей даної публікації за сумою їх вартості (EV). Отже, важливо зазначити, що у цьому звіті не враховуються бізнесові та спортивні результати, досягнуті кожним з клубів у футбольному сезоні 2018/19 років. Власний алгоритм, розроблений KPMG та застосований для цілей даного звіту, узгоджується з тим, який застосовувався у попередні три роки, за які публікувалися результати нашого аналізу. Він базується на підході, що використовує різні мультиплікатори в оцінці доходу (Revenue Multiple) та враховує п’ять показників, що характеризують футбольний клуб, а саме: прибутковість, популярність, спортивний потенціал, права трансляції та наявність власного стадіону.

Нагадаємо: дослідницький центр CIES Football Observatory опублікував список ТОП-100 найдорожчих футболістів

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS