Медична компанія, пов'язана з Google, створила розумні підгузники

Датчики відстежують не лише стан підгузників, а й активність дитини і тривалість її сну

Фото Pampers

Дослідницька компанія Verily, підконтрольна Alphabet, спільно з Procter & Gamble (володіє брендом Pampers) розробила систему догляду за немовлятами Lumi, яка включає в себе розумні підгузники, відеоняню і мобільний додаток, пише Forbes з посиланням на Financial Times.

Розумні підгузники оснащені датчиками, які передають в додаток інформацію про те, що настав час міняти підгузник, а також відстежують активність дитини і тривалість її сну. У систему також входить відеоняня, яка дозволяє спостерігати за дитиною через додаток з будь-якої точки світу.

Система Lumi стане «головним нововведенням в сфері догляду за дітьми», заявив Омер Шер, який курирує в Pampers роботу зі стартапами. За його словами, розробка вирішує відразу кілька проблем, для яких сучасні батьки зараз використовують різні гаджети.

Як очікується, Lumi з'явиться в продажу в США цієї осені. Представники компаній, які беруть участь в проекті, стверджують, що зібрана Lumi детальна інформація буде призначена тільки для батьків дитини.

Проте активісти в сфері конфіденційності даних занепокоєні. «Батьки можуть вважати цю нову систему зручною, але вони не усвідомлюють серйозних ризиків для їх приватного життя», – заявив виконавчий директор Центру цифрової демократії Джеффрі Честер. Сам факт появи подібної системи, за його словами, «ілюструє те, як відсутність федерального закону про дані споживачів США наражає всіх, навіть немовлят, на дедалі більший ризик».

Verily – «дочка» Alphabet. Самостійно вона працює з 2015 року, до цього входила в структуру дослідницької компанії Google X.

Як зазначає FT, продажі підгузників у США за останні 8 років зросли лише на 4%. Іншу динаміку показують продажі дитячих відеомоніторів – за останні два роки вони зросли майже на 18%.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS