Прем'єр-міністр Великобританії Борис Джонсон в рамках підготовки до виходу країни з ЄС без угоди запустить рекламну кампанію, на яку в найближчі три місяці буде витрачено 100 млн фунтів. Про це пише The Telegraph, передає «Інтерфакс».
За даними видання, канцлер британського казначейства Саджид Джавід на майбутньому тижні оприлюднить план додаткових витрат в розмірі 1 млрд фунтів на підготовку до Brexit без угоди з Євросоюзом. Їх десята частина буде витрачена на рекламну кампанію, в тому числі на доставку в кожен будинок інформаційних листівок, стверджують джерела.
Зазначається, що ця кампанія буде набагато масштабнішою, ніж, наприклад, знаменита Tell Sid 1980-х років, яка закликала британців купувати акції державної British Gas.
«Я не можу пригадати більш масштабну рекламну кампанію, ніж ця, з часів Другої світової війни. Це величезні кошти для рекламної кампанії», – заявило газеті джерело в казначействі.
Як відзначають автори статті, звістка про витрати на «жорсткий» Brexit з'явилась на тлі початку на цьому тижні переговорів з США про торговельну угоду. Міністр зовнішньої торгівлі Великобританії Елізабет Трас повинна зустрітися з послом США у Великій Британії Вуді Джонсоном, а в серпні – відправитися на переговори зі своїм американським колегою в Вашингтон.
Джонсон після призначення прем'єр-міністром Великобританії в програмній промові пообіцяв, що він будь-що-будь виведе країну з ЄС 31 жовтня.