Борис Джонсон анонсував найбільшу кампанію з часів Другої Світової для підготовки до «жорсткого» Brexit

Новий прем’єр має намір витратити тільки на рекламу виходу Британії з ЄС без угоди 100 млн фунтів

Борис Джонсон
фото www.flickr.com/photos/53797600@N04

Прем'єр-міністр Великобританії Борис Джонсон в рамках підготовки до виходу країни з ЄС без угоди запустить рекламну кампанію, на яку в найближчі три місяці буде витрачено 100 млн фунтів. Про це пише The Telegraph, передає «Інтерфакс».

За даними видання, канцлер британського казначейства Саджид Джавід на майбутньому тижні оприлюднить план додаткових витрат в розмірі 1 млрд фунтів на підготовку до Brexit без угоди з Євросоюзом. Їх десята частина буде витрачена на рекламну кампанію, в тому числі на доставку в кожен будинок інформаційних листівок, стверджують джерела.

Зазначається, що ця кампанія буде набагато масштабнішою, ніж, наприклад, знаменита Tell Sid 1980-х років, яка закликала британців купувати акції державної British Gas.

«Я не можу пригадати більш масштабну рекламну кампанію, ніж ця, з часів Другої світової війни. Це величезні кошти для рекламної кампанії», – заявило газеті джерело в казначействі.

Як відзначають автори статті, звістка про витрати на «жорсткий» Brexit з'явилась на тлі початку на цьому тижні переговорів з США про торговельну угоду. Міністр зовнішньої торгівлі Великобританії Елізабет Трас повинна зустрітися з послом США у Великій Британії Вуді Джонсоном, а в серпні – відправитися на переговори зі своїм американським колегою в Вашингтон.

Джонсон після призначення прем'єр-міністром Великобританії в програмній промові пообіцяв, що він будь-що-будь виведе країну з ЄС 31 жовтня.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS