Кількість клієнтів «Nova Poshta Georgia» та «Nova Poshta Moldova» зросла вдвічі за перше півріччя 2019 року. Про це йдеться у прес-релізі «Нової пошти»
«Nova Poshta Moldova» виросла в 2 рази, «Nova Poshta Georgia» – на третину. Драйверами зростання стали доставка в будь-яку точку країни, прискорення доставки, залучення нових великих бізнес-клієнтів.
«Швидка і надійна доставка в Молдові допомагає розвиватися місцевим інтернет-магазинам, клієнти стали частіше замовляти онлайн. Кількість доставок Nova Poshta Moldova за півроку зросла в два рази», – розповідає директорка «Нова Пошта Міжнародні Операції» Олена Стьопіна.
Як і в Україні, одним з ключових сегментів для «Нової Пошти» в Молдові є е-commerce. Це ринок, що розвивається, на ньому є вільні ніші. В той же час, особливість Грузії – складний ландшафт і географія.
«Доставити посилки і вантажі у віддалені гірські селища відважиться не кожна компанія. Але Nova Poshta Georgia вдалося забезпечити доставку кожному клієнту по всій країні», – підкреслила Стьопіна.
Це стало важливою конкурентною перевагою та дозволило компанії увійти в трійку лідерів ринку, говориться у повідомленні.
Кількість відправлень всередині Грузії за шість місяців 2019 року збільшилась майже на 32%.
Компанії в обох країнах продовжать розширювати перелік послуг як для доставок всередині країни, так і для міжнародних відправлень і займуться впровадженням діджитал- інструментів, які вже гарно показали себе в Україні.
Нагадаємо: «Нова Пошта» за першу половину 2019 року доставила близько 100 млн посилок, вантажів та документів.