Twitter більше не розміщуватиме рекламу від державних ЗМІ

Компанія має на меті «захистити здорову дискусію і відкритий діалог»

фото pixabay.com

Twitter оновила рекламну політику і заборонила рекламу від новинних медіакомпаній, підконтрольних державам. Про це йдеться у повідомленні на сайті компанії.

У Twitter пояснюють таке рішення тим, що компанія хоче «захистити здорову дискусію і відкритий діалог».

«Існує різниця між залученням до дискусії з акаунтами, на які ви підписалися, і контентом, який ви бачите від рекламодавців, на чиї акаунти ви можете бути не підписані», – йдеться в повідомленні. Уточнюється, що нові правила не торкнуться громадських ЗМІ, а також тих, хто поширює виключно розважальний, спортивний або туристичний контент.

«Ця політика буде застосована до новинних медійних компаній, які фінансово або редакційно контролюються державою», – йдеться у повідомленні.

Серед джерел цієї інформації там вказали оцінки організацій «Репортери без кордонів», Freedom House, індекс демократії The Economist Intelligence Unit, Комітет на захист журналістів (CPJ) та інші.

Як повідомляється, сервіс почне інформувати тих, кого стосуватимуться нові правила найближчим часом і вони матимуть 30 днів на те, щоб припинити використовувати сервіс для розміщення своєї реклами.

Між тим, держЗМІ як і раніше можуть використовувати свої Twitter-аккаунти для участі в публічних дискусіях, йдеться в повідомленні компанії.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS