Внаслідок збою системи продажу Kyiv Smart Card на станціях метрополітену, відновлено продаж і поповнення картки метро, жетона для разової поїздки. Про це із посиланням на прес-службу КП «Київський метрополітен», передає Інтефакс-Україна.
«Оператор КП «ГІОЦ» про проблему і необхідність оперативного відновлення роботи обладнання. З метою уникнення черг та надання транспортної послуги для пасажирів в касах відновлено продаж і поповнення картки метро, а також жетона для разової поїздки», – йдеться в повідомленні.
Як повідомлялося раніше, низка станцій Київського метрополітену відмовилася від продажу і поповнення карток метро.
Зокрема, від карт метро відмовилися на станціях «Хрещатик» (центральний вихід), «Театральна», «Майдан Незалежності», «Академмістечко» (вихід в сторону магазину NOVUS), «Лісова» (вихід до ТЦ «Даринок»), « Арсенальна» , «Теремки» (вихід до ТЦ «Магелан»), «Сирець», «Почайна» (вихід до вул. С. Бандери) та «Площа Льва Толстого».
У цих касах можна придбати і поповнити електронний квиток Kyiv Smart Card, однак можна буде використовувати раніше записані поїздки на безконтактній картці.
Крім того на станції «Площа Льва Толстого» також реалізовується QR-квиток.