Підвищення мит США і Китаєм з липня 2018 року коштувало ринку побутової електроніки $10 млрд. Про це повідомив глава Асоціації споживчих технологій Гарі Шапіро.
«Новий митний список (15%-е мито, яке набрало чинності 1 вересня – ред.) обкладає податком на $52 млрд улюблені технічні продукти споживачів, серед яких телевізори, цифрові камери, Bluetooth навушники, розумні годинники та фітнес-трекери. Американські споживачі уже готуються до того,що їм доведеться платити вищу ціну на новорічні подарунки», – заявив він.
«Ця непередбачувана митна політика змушує нас іти невірним економічних шляхом. Постійна загроза збільшення мит і випадкові обіцянки щодо того, що торгові переговори йдуть повним ходом, означають серйозний удар по глобальним фондовим ринкам. Ця невизначеність ранить кожного американця»,- додав Шапіро.
За його словами, таки підхід також ставить під сумнів «світове лідерство США».
Американським компаніям доводиться витрачати більше ресурсів на правила торгівлі, що постійно змінюються, і менше на інновації та виробництво нових продуктів.
«Ці мита є найгіршою економічною помилкою з часу прийняття Митного закону Смаута-Хоулі 1930 року, який привів Америку до Великої депресії», – підкреслив Шапіро.
Він наголосив, що президент не має односторонніх повноважень з торгівлі і Конгрес має прийняти Закон про відновлення своїх торгових повноважень та, таким чином, «захистити американців від безкінечних торгових війн та мит».
З липня 2018 року мита проти Китаю обійшлись технологічному сектору у понад $10 млрд, $1 млрд з яких прийшовся на пов’язану з 5G продукцію. За оцінками Асоціації споживчих технологій, лише в четвертому кварталі 2019 року технологічна галузь через мита втратить майже $7 млрд.
Нагадаємо: Трамп заявив, що торгові переговори з Пекіном все ще плануються на вересень навіть після того, як в неділю, 1 вересня, набули чинності нові антикитаські мита.