У Китаї набирає популярність deepfake-додаток Zao: з його допомогою користувач може додати своє обличчя в будь-який фільм, пише vc.ru.
Додаток, розроблений компанією Momo, потрапив у китайський App Store і основні Android-сторі 30 серпня і практично миттєво – за два дні – став вірусним, очоливши топ безкоштовних додатків.
Новий додаток Zao працює з технологією deepfake і дозволяє замінити обличчя людини в будь-якому відео за кілька секунд. Раніше для реалізації такої технології було потрібно навчати нейромережу протягом кількох годин.
Хоча продукт поки що доступний в App Store тільки на території Китаю, західні соцмережі вже активно обговорюють його «жахливий» потенціал.
Як пише агентство Reuters, додаток Zao викликає в регуляторів побоювання щодо збереження персональних даних у ряду користувачів.
Реєстрація в додатку вимагає введення номера телефону і завантаження фотографії свого обличчя. Потім користувачі можуть вибрати з цілого ряду відео знаменитостей, з якими можна «помінятися» обличчями.
Оскільки додаток став вірусним, деякі користувачі скаржилися, що його політика конфіденційності може поставити їх під загрозу. В одному з розділів угоди з користувачем вказано, що споживачі, які завантажують свої зображення в Zao, погоджуються відмовитися від прав інтелектуальної власності на своє обличчя і дозволяють розробникам використовувати свої зображення в маркетингових цілях.
У Zao прокоментували ці побоювання, заявивши, що вирішать всі питання, які виникли у користувачів.
«Ми повністю розуміємо занепокоєння людей з приводу питань конфіденційності. Ми отримали ці зауваження і ми усунемо проблеми, про які раніше не замислювалися, але це займе якийсь час», – зазначили в компанії.