У Києві з 1 листопада планується припинити продаж паперових квитків у наземному транспорті, у метрополітені – жетонів та зелених безконтактних карток. Як передає кореспондент УНІАН, про це журналістам повідомив директор департаменту інформаційно-комунікаційних технологій Юрій Назаров, коментуючи стан та етапи впровадження єдиного електронного квитка у Києві.
«В наших планах з 1 листопада у наземному громадському транспорті – ми відмовляємося повністю від паперових квитків, тобто від квитків. Тільки електронний квиток буде або картка киянина для пільговиків. У підземному транспорті всі станції метрополітену будуть приймати електронну картку, і всі станції будуть подавати тільки електронні картки. З 1 листопада у підземному транспорті ще будуть користуватись зеленими картками та жетонами, але вони будуть поступово виводитись. Тобто, з 1 листопада ми плануємо дати можливість пасажирам повністю скористатися е-квитком», – сказав Назаров.
За його даними, на обладнання для наземного транспорту для впровадження електронного квитка витрачено близько 360 млн грн, у Київському метрополітені на переобладнання було витрачено близько 5 млн, а на закупівлю програмно-технічних комплексів (терміналів) витратили 60 млн грн.
Він повідомив, що наразі ведуться переговори з приватними перевізниками, які працюють на маршрутах столиці, щодо їх долучення до проекту електронного квитка.
«Зараз два приватних перевізників долучились. Ми тестуємо шість маршрутів», – повідомив Назаров і зазначив, що після тестування перевізники будуть приймати рішення, як їм переходити на електронний квиток.
Також він повідомив, що кондукторів у наземному транспорті з 1 листопада не буде, оскільки не буде паперових квитків. За його словами, кондукторів перепрофілюють на контролерів, які перевірятимуть оплату переїзду за допомогою спеціальних пристроїв.
Крім того, він додав, що з 1 листопада передбачається, що кияни зможуть сплачувати за проїзд у наземному транспорті за допомогою звичайної банківської картки. На сьогодні банківська картка тестується у системі.
Нагадаємо: у квітні цього року КП «Київський метрополітен» анонсував виведення з обігу жетонів з 1 листопада цього року.
«Останній день користування – 31 жовтня. Далі – тільки електронні засоби оплати», йдеться в повідомленні.
Як повідомлялось, вранці 29 серпня стався збій у роботі системи продажу Kyiv Smart Card на станціях метрополітену, було відновлено продаж і поповнення картки метро, жетона для разової поїздки. Прес-служба КП «Київський метрополітен» заявила, що проблему було усунуто вже через годину.