Xiaomi за 4 роки вийшла на 80 ринків, але досі не змогла вийти на ринок США

Причиною цього стала торгова напруженість між США і Китаєм

фото DR

За останні чотири роки китайський виробник смартфонів Xiaomi вийшов на більш ніж 80 ринків, повідомляє CNBC, на яке посилається DailyComm.

Xiaomi почала продавати пристрої за межами Китаю в 2015 році. Першим закордонним ринком для компанії стала Бразилія. На сьогодні у Xiaomi налічується понад 1000 торгових точок у різних містах світу, серед яких – Мехіко, Дубай і Лондон. При цьому близько 40% виручки виробника, як і раніше, припадає на китайський ринок.

За першу половину 2019 року Xiaomi реалізувала по всьому світу понад 60 млн смартфонів. Виручка компанії в січні-червні виявилася на 20% вищою, ніж минулого року, і досягла $13,53 млрд.

Xiaomi мала намір вийти на американський ринок в 2019 році, але плани були відкладені через зростання торгової напруженості між США і Китаєм.

«Я думаю, що ринок США, без сумніву, є найважливішим ринком для всіх, – зазначив старший віце-президент і глава міжнародного бізнесу Xiaomi Сян Ван. – Ми ще дуже-дуже молоді. Наша проблема полягає в одній з найбільших проблем в світі – ресурси. Ринок США сильно відрізняється від інших».

Також зазначається, що Xiaomi була змушена тимчасово покинути бразильський ринок через економічну нестабільність в регіоні.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS