Популярний додаток для знайомств Tinder зняв перший серіал з кількох епізодів. Про це повідомляє Reuters.
Поява нового продукту є частиною більш широкої стратегії, яка буде розкрита в найближчому майбутньому, повідомила прес-секретар компанії Match Group Inc, яка є власницею додатку.
Джерела видання повідомляють, що серія з кількох епізодів зосереджена на «апокаліптичній» сюжетній лінії і відношеннях. Зазначається, що сюжет не має прямого відношення до основного бізнесу компанії.
Серіал було знято в Мехіко наприкінці серпня.
Як повідомлялось, в жовтні минулого року Tinder запустив сайт Swipe Life, щоб публікувати там власний контент, статті про знайомства та відносини, наприклад.
Ця стратегія має на меті залучити більше користувачів на більш глибокому рівні, навіть якщо вони не використовують сам сервіс для знайомств. Це допоможе Match утримати своїх клієнтів. Акції компанії виросли на понад 75% цього року.