Facebook залучила Ray-Ban до роботи над розумними окулярами Orion

Очікується, що окуляри доповненої реальності будуть готові в період між 2023 та 2025 роками

фото www.flickr.com/photos/ipero_hungary

Останні кілька років Facebook працює над створенням окулярів доповненої реальності в своїх лабораторіях Facebook Reality Labs в Редмонді (Вашингтон), але через проблеми з розробкою проєкту  компанія звернулась за допомогою. Соціальна мережа вирішила об’єднати зусилля із материнською компанією Ray-Ban Luxottica. Про це повідомляє CNBC.

Очікується,що розумні окуляри будуть готові в період між 2023 та 2025 роками.

Майбутній продукт під кодовою назвою Orion має на меті замінити користувачам смартфон. Джерела говорять,що окуляри дадуть змогу їхнім власникам приймати дзвінки, показувати інформацію на невеликому екрані і транслювати їх в прямому ефірі своїм друзям та підписникам в соцмережах.

У Редмонді над розробкою окулярів працюють сотні працівників, однією з найбільшим складнощів є зменшити розмір окулярів до форм-фактору, який би привабив користувачів.

Також телеканал повідомляє, що Facebook наразі працює над створення голосового помічника із штучним інтелектом, який буде слугувати входом для користувача в окуляри. Крім того, компанія експериментувала з кільцевим пристроєм, який дозолив би користувачам вводити інформацію через датчик руху. Цей пристрій має кодову назву Agios.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS