Карпулінговий сервіс BlaBlaCar оголосив про об’єднання зусиль з компанією Busfor. Про це повідомляє прес-служба BlaBlaCar.
Придбання дозволить BlaBlaCar розширити свою діяльність на ринку пасажироперевезень в регіоні з населенням понад 300 млн осіб.
Об’єднання зусиль BlaBlaCar і Busfor не передбачає скорочення співробітників компаній або припинення діючих партнерств. Менеджмент обох компаній збереже свої позиції в рамках загальної структури.
«Автобусні перевезення є одним з найдоступніших і гнучких видів транспорту в Україні. Однак галузь і її основні гравці – перевізники та автобусні станції – потребують збільшення пасажиропотоку, перш за все, за рахунок залучення молодої і активної аудиторії. Доступ до багатомільйонної активної клієнтської бази BlaBlaCar, яка часто подорожує, могла би стимулювати ще більш динамічний розвиток онлайн-продажів автобусних квитків. Це, в свою чергу, сприяє нашій основної місії, яка залишається незмінною: допомагати перевізникам і автобусним станціям збільшувати пасажиропотік, підвищувати рівень заповнюваності автобусів і надавати кращий в своєму класі онлайн-сервіс для пасажирів», – відмітив генеральний директор Busfor в Україні Олександр Павлович.
За словами генерального директора BlaBlaCar в Україні Олексія Лазоренка, завдяки об’єднанню BlaBlaCar і Busfor український транспортний ринок можуть очікувати значні позитивні зміни.
У 2018 році BlaBlaCar вперше вийшов за рамки карпулінга, оголосивши про купівлю компанії Ouibus – одного з найбільших автобусних операторів Франції, який належить державній компанії SNCF, що управляє залізницями країни. На поточний момент BlaBlaBus працює в 7 країнах (Франція, Бельгія, Нідерланди, Люксембург, Німеччина, Іспанія та Італія).
Нагадаємо: FlixMobility (об'єднує бренди FlixBus і FlixTrain) у липні цього року збиралася створити власний карпулінговий сервіс FlixCar – аналог BlaBlaCar.