Американська Herbalife Nutrition Ltd, що працює в сфері прямих продажів, погодилася виплатити штраф у розмірі $20 млн для врегулювання звинувачень Комісії з цінних паперів і бірж США (SEC) про поширення неправдивих відомостей щодо своєї бізнес-моделі в Китаї. Про це повідомляє Інтерфакс-Україна.
Як повідомляється в прес-релізі SEC, компанія в квартальних і річних звітах в період 2012-2018 роки заявляла інвесторам, що хоча прямі продажі дозволені в КНР, багаторівневий маркетинг заборонений, і в результаті бізнес-модель Herbalife в Китаї відрізняється від тих, що використовується в інших країнах.
Комісія вказує, що заяви компанії були невірними, оскільки в КНР використовувалася модель компенсації продавцям, яка дуже схожа на ту, що застосовувалася у всіх інших країнах.
У рішенні SEC говориться, що публічні заяви Herbalife щодо компенсації своїм продавцям були помилковими і вводили в оману і позбавляли інвесторів інформації, необхідної їм для повної оцінки ризику інвестування в акції компанії.
«Herbalife позбавив інвесторів цінної інформації, необхідної для оцінки ризику і прийняття обґрунтованих інвестиційних рішень, – сказав директор регіонального відділення SEC в Нью-Йорку Марк П.Бергер. – При розкритті інформації інвесторам емітенти повинні забезпечити точність цих розкриттів».
Herbalife погодилася виплатити штраф, не визнавши і не спростувавши твердження SEC.
Котирування акцій Herbalife знижуються на 0,3% в ході торгів в п'ятницю. Капіталізація компанії з початку поточного року впала на 34,7% і становить в даний час близько $5,8 млрд.
Створена в 1980 році Herbalife працює в сфері прямих продажів, реалізує продукцію для здорового харчування, контролю ваги і персонального догляду. Компанія здійснює діяльність більш ніж в 90 країнах.