Шотландський бренд віскі The Glenlivet випустив напій в новому форматі – не в традиційних пляшках, а в капсулах, які потрібно розчавити в роті. Компанія запевняє, що це подарує відчуття «вибуху смаку», пише Forbes.
Колекцію з трьох відтінків смаку віскі The Glenlivet назвав Capsule Collection. Напій міститься в невеликих капсулах об'ємом 23 мл. Компанія називає новинку «коктейлями без склянки».
Оболонку для напоїв створив стартап Notpla, який займається виробництвом біорозкладаної упаковки з рослин і водоростей. Стартап називає такі капсули Ooho і пропонує заміняти ними традиційну упаковку для води, соків та інших напоїв, а також соусів, яка в основному зроблена з пластику.
Break tradition with The Glenlivet, the original Speyside single malt, at London Cocktail Week 2019 #noglassrequiredhttps://t.co/hi3vYgLGgI pic.twitter.com/0wV9cC4lxB
– The Glenlivet (@TheGlenlivet) October 3, 2019
Смак напоїв у Capsule Collection розробили разом з відомим барменом Алексом Кратеною: в наборі є цитрусовий, деревний і пряний відтінки віскі.
Новий формат «переосмислює» традиційний формат, в якому люди п'ють віскі, вважає The Glenlivet. Капсули забезпечують відчуття «надзвичайного вибуху смаку» і не вимагають склянки, льоду чи розмішування, зазначає компанія.
Новинку представили в рамках фестивалю London Cocktail Week, який триватиме до 13 жовтня. Спробувати напій в капсулах можна на заходах фестивалю та в барі Крат Tayer у Лондоні.
Водночас користувачі соцмереж налаштовані скептично і вважають, що доступність таких капсул збільшить рівень алкоголізму, адже їх можна непомітно приймати на роботі чи за кермом. Та й водою такий віскі не розбавиш.
Нагадаємо, найдорожчу у світі колекцію віскі виставлять на Sotheby's за $4,8 млн.