Еко-алкоголь: шотландська компанія почала випускати віскі в капсулах

Капсули забезпечують відчуття «вибуху смаку» і не вимагають склянки

@TheGlenlivet

Шотландський бренд віскі The Glenlivet випустив напій в новому форматі – не в традиційних пляшках, а в капсулах, які потрібно розчавити в роті. Компанія запевняє, що це подарує відчуття «вибуху смаку», пише Forbes.

Колекцію з трьох відтінків смаку віскі The Glenlivet назвав Capsule Collection. Напій міститься в невеликих капсулах об'ємом 23 мл. Компанія називає новинку «коктейлями без склянки».

Оболонку для напоїв створив стартап Notpla, який займається виробництвом біорозкладаної упаковки з рослин і водоростей. Стартап називає такі капсули Ooho і пропонує заміняти ними традиційну упаковку для води, соків та інших напоїв, а також соусів, яка в основному зроблена з пластику.

Смак напоїв у Capsule Collection розробили разом з відомим барменом Алексом Кратеною: в наборі є цитрусовий, деревний і пряний відтінки віскі.

Новий формат «переосмислює» традиційний формат, в якому люди п'ють віскі, вважає The Glenlivet. Капсули забезпечують відчуття «надзвичайного вибуху смаку» і не вимагають склянки, льоду чи розмішування, зазначає компанія.

Новинку представили в рамках фестивалю London Cocktail Week, який триватиме до 13 жовтня. Спробувати напій в капсулах можна на заходах фестивалю та в барі Крат Tayer у Лондоні.

Водночас користувачі соцмереж налаштовані скептично і вважають, що доступність таких капсул збільшить рівень алкоголізму, адже їх можна непомітно приймати на роботі чи за кермом. Та й водою такий віскі не розбавиш.

Нагадаємо, найдорожчу у світі колекцію віскі виставлять на Sotheby's за $4,8 млн.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS