Forbes склав рейтинг найдорожчих спортивних брендів світу

Цього року перше місце знову зайняв Nike, вартість якого оцінюється в $36,8 млрд

фото The New York Times

Журнал Forbes назвав найдорожчі спортивні марки світу за 2019 рік. Цінність спортивного бренду залежить від ефективності її керівництва і гравців, стверджує видання. Яскравий приклад: шість років тому прибуток Puma скорочувалася, в той час як конкуренти Nike і Adidas демонстрували значне зростання. Puma спроектувала неймовірно успішний проект завдяки партнерству зі співачкою Ріанною і спринтером Усейном Болтом. Акції Puma виросли на 74% за останній рік в порівнянні з 46% для Adidas і 25% для Nike.

1. Nike, $36,8 млрд

За останні два роки акції Nike за вартістю випередили Adidas більш ніж удвічі, а Under Armour – більш ніж у чотири рази.

2. ESPN, $13,1 млрд

Операційний дохід ESPN перевищує $3 млрд завдяки щомісячним членським внескам, що становлять $8 – більше, ніж у будь-якій іншій спортивній мережі.

3. Adidas, $11,2 млрд

У квітні Бейонсе і Adidas оголосили про спільне партнерство для розробки фірмового одягу та взуття для бренду, що справило суттєвий вплив на ріст акцій компанії.

4. Gatorade, $6,7 млрд

Gatorade, марка ізотонічних напоїв від PepsiCo, контролює 77% ринку спортивних напоїв у США, а частка його найближчого конкурента Powerade – 15%.

5. Sky Sports, $4,4 млрд

Аудиторія Sky Sports, британського бренду спортивних телеканалів, зросла на 12% у Великобританії в 2018-1919 роках.

6. Puma, $4 млрд

Протягом перших дев'яти місяців 2019 року ціна акцій Puma зросла на 60% – до $79 за штуку.

7. Under Armour, $3,5 млрд

За останні два роки операційний прибуток американської марки спортивного одягу і взуття Under Armour (прибуток до вирахування відсотків та податків) знизився на 72% до $157 млн.

8. UFC, $2,4 млрд

Раніше в цьому році Ultimate Fighting Championship (міжнародна спортивна організація, що влаштовує та проводить бої змішаного стилю) і Disney підписали семирічну угоду про потокову передачу, з неї UFC отримує авансові платежі за свої бої з оплатою за перегляд в ESPN+.

9. YES, $1,5 млрд

У вересні група на чолі з New York Yankees викупила мережу YES у Disney за $3,47 млрд.

10. Reebok, $800 млн

Продажі бренду Reebok знизилися на 3% в 2018 році, але бренд все ж повернувся до прибутковості.

Нагадаємо, Forbes назвав найбільш високооплачуваних акторів року –  перше місце собі повернув Дуейн «Скеля» Джонсон.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS