Компанія Unilever оголосила про плани надати до кінця 2019 для продукції Dove пляшки, створені на 100% з переробленого пластику, повідомляє esmmagazine.
Нові пляшки будуть випущені в Європі і Північній Америці для всіх продуктів, які продаються під марками Dove, Dove Men+ Car і Baby Dove.
За словами представників компанії, ведуться розробки альтернатив для кришок і розпилювачів, де не можна використовувати перероблений пластик. Крім того, компанія розробляє «нульовий пластиковий матеріал», який допоможе замінити зовнішню упаковку мила.
«Ми повинні вирішувати проблему пластикових відходів на рівні виробника. Це означає, що потрібно позбутися від непотрібних пластикових виробів. Необхідно впроваджувати інновації щодо повторного використання, подальшої переробки та компостування упаковки», – підкреслив Сандер Дефрайт, спеціаліст з економіки пластмас у Фонді Еллен Макартур.
Марка Dove заявила про тестування багаторазового дезодоранту, який дозволить істотно скоротити використання пластику.
«Ми віримо, що можемо подбати про наших клієнтів, і про нашу планету. Ми прагнемо бути одним з брендів, які найбільше впливають на зниження пластикових відходів. Ми знаємо, що не ідеальні, але працюємо над цим», – зазначила Марсела Мелеро, віце-президент Dove Global Cleansing Skin.
Очікується, що в сукупності ці ініціативи призведуть до скорочення використання первинного пластику більш ніж на 20 500 тонн на рік, підкреслили співробітники Unilever. Це еквівалентно кількості пластику, який може огорнути Землю 2,7 разів.
Нагадаємо, Unilever планує вдвічі скоротити використання первинного пластику до 2025 року.