Соціальна мережа Twitter припиняє публікацію політичної реклами. Про це у власному мікроб лозі повідомив глава компанії Twitter Джек Дорсі.
З 22 листопада на платформі не публікуватимуться платна реклама кандидатів на виборах та оголошення на політичні теми.
«Ми вважаємо, що політичні послання повинні заслужити на те, щоб бути почутими, неправильно домагатися цього за гроші. Йдеться не про свободу вираження. Йдеться про те, щоб бути почутим за гроші», – написав Дорсі.
We’ve made the decision to stop all political advertising on Twitter globally. We believe political message reach should be earned, not bought. Why? A few reasons…🧵
– jack 🌍🌏🌎 (@jack) 30 октября 2019 г.
Як повідомляє DW, у виборчому штабі президента США Дональда Трампа назвали новину про те, що соцмережа Twitter відмовляється від публікації політичної реклами, «дуже дурним рішенням».
На відміну від компанії Twitter, найбільша у світі соціальна мережа Facebook не збирається відмовлятися від публікації політичної реклами. 23 жовтня глава концерну Facebook Марк Цукерберг виступив у Конгресі США на тему нової криптовалюти Libra і потенційного впливу Facebook на ринок фінансових послуг.
Крім іншого, йшлося про заходи, які Facebook збирається вжити, щоб не дати «глибоким фейкам» вплинути на президентські вибори в США 2020 року. При цьому Цукербергу було поставлено питання про те, чи перевіряє його компанія факти, перш ніж публікувати те або інше оголошення, і чи видаляє вона очевидну дезінформацію. На це Цукерберг відповів, що його компанія починає розробляти технічні рішення, які дозволяють розпізнати «глибокі фейки», і розуміє, що з ними треба працювати інакше, ніж зі звичайною невірною інформації.