Facebook використовувала дані користувачів, щоб тиснути на конкурентів

Своїм партнерам соцмережа навпаки надавала повний доступ до даних

фото Facebook Mark Zuckerberg

Facebook тиснув на конкурентів і заохочував партнерів за допомогою користувацьких даних, передає канал NBC News, на який посилається Коммерсант. До такого висновку телеканал прийшов при вивченні 7 тисяч сторінок витоку даних Facebook. Більше половини з них – внутрішні повідомлення пошти, 1200 документів позначено словами «строго конфіденційно».

Телеканал має дані в основному за період 2011-2015 років. Вони показують, що президент Facebook Марк Цукерберг разом з керівництвом компанії використовували, наприклад, інформацію про друзів користувачів, їхні стосунки, а також фотографії в якості впливу на інші компанії.

Партнерів на зразок компанії Amazon Facebook заохочував, надаючи преференційний доступ до даних користувачів. Телеканал повідомляє, що Amazon направляла гроші на рекламу в Facebook.

Своїх конкурентів соцмережа, навпаки, позбавляла доступу до даних, повідомляє NBC. Так, його не надали компанії MessageMe, яка ставала дедалі популярнішою і могла стати конкурентом соцмережі.

Facebook планував публічно пояснити ці заходи бажанням захистити конфіденційність користувачів, стверджує телеканал з посиланням на документи.

Нагадаємо, сценарист фільму «Соціальна мережа» розчарувався в Цукербергу і хотів би змінити сценарій.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS