Facebook тиснув на конкурентів і заохочував партнерів за допомогою користувацьких даних, передає канал NBC News, на який посилається Коммерсант. До такого висновку телеканал прийшов при вивченні 7 тисяч сторінок витоку даних Facebook. Більше половини з них – внутрішні повідомлення пошти, 1200 документів позначено словами «строго конфіденційно».
Телеканал має дані в основному за період 2011-2015 років. Вони показують, що президент Facebook Марк Цукерберг разом з керівництвом компанії використовували, наприклад, інформацію про друзів користувачів, їхні стосунки, а також фотографії в якості впливу на інші компанії.
Партнерів на зразок компанії Amazon Facebook заохочував, надаючи преференційний доступ до даних користувачів. Телеканал повідомляє, що Amazon направляла гроші на рекламу в Facebook.
Своїх конкурентів соцмережа, навпаки, позбавляла доступу до даних, повідомляє NBC. Так, його не надали компанії MessageMe, яка ставала дедалі популярнішою і могла стати конкурентом соцмережі.
Facebook планував публічно пояснити ці заходи бажанням захистити конфіденційність користувачів, стверджує телеканал з посиланням на документи.
Нагадаємо, сценарист фільму «Соціальна мережа» розчарувався в Цукербергу і хотів би змінити сценарій.