12 листопада корпорація The Walt Disney Company запустила свій онлайн-кінотеатр Disney+. У перший же день його роботи кількість підписників досягла 10 млн – всього за 24 години після запуску сервісу в США, Канаді та Нідерландах. Зазначається, що сервісу НВО знадобилося 4 роки, щоб вийти на такі ж показники, пише The Verge.
Стрімінгова плафторма Disney+ стартувала з великою колекцією з приблизно 500 фільмів і 7500 епізодів серіалів.
Підписка на Disney+ коштує $6,99 на місяць або $69,99 на рік – що вдвічі дешевше, ніж у Netflix. Протягом першого тижня буде діяти безкоштовний пробний період. Контент можна завантажувати і переглядати оффлайн.
Разом з іншими стрімінговими сервісами – Hulu (26,8 млн підписників) і ESPN+ (3,5 млн підписників), у Disney вже набирається 40,3 млн глядачів в США. При цьому у Netflix їх зараз приблизно 60 млн.
На Disney+ є можна переглядати продукцію від Disney, Pixar, Marvel, Star Wars, National Geographic та інших. За даними сервісу Apptopia, мобільні додатки Disney+ для платформ Android та iOS завантажили понад 3,2 млн користувачів і вийшли на перші місця в цифрових магазинах додатків.
Всього за один день користувачі витратили 1,3 млн годин на перегляд контенту Disney, це більше, ніж на Prime Video Amazon.com Inc, але менше, ніж 6 млн годин на Netflix.
«Успіх Disney має змусити замовкнути тих скептиків, що висловлювали сумніви з приводу участі компанії в стрімінговій ініціативі, – сказала Джита Ранганатана, медіа-аналітик Bloomberg Intelligence. – Знадобилося близько чотирьох років, щоб HBO досягла приблизно 10 млн підписників».
19 листопад Disney+ запуститься в Австралії, Новій Зеландії і Пуерто-Ріко, а 31 березня 2020 року – в Західній Європі.
Акції Walt Disney в середу подорожчали на 7,32%, до рекордних рівнів.