Глава лоу-коста Wizz Air Йожеф Вараді закликав авіакомпанії відмовитися від бізнес-класу на рейсах тривалістю менше 5 годин в межах боротьби зі змінами клімату. Про це повідомляє forbes.com.
«Бізнес-клас повинен бути заборонений. Ці пасажири відповідальні за обсяг вихлопів вуглекислого газу – в два рази більший порівняно з пасажирами економ-класу. Авіаіндустрія винна в збереженні неефективної і архаїчної моделі», – сказав Вараді.
Свою авіакомпанію він назвав найекологічнішою і додав, що в найближчі 10 років Wizz Air має намір зменшити обсяг вихлопів ще на 30%.
За даними лоу-коста, в травні 2019 року компанія генерувала 56,5 грам вихлопів вуглекислого газу для перевезення одного пасажира на один кілометр. Для порівняння, у Ryanair цей показник за цей же місяць склав 66 грам.
У листопаді дев'ять країн ЄС закликали в листі на адресу заступника голови Єврокомісії, відповідального за питання екології, Франса Тіммерманса ввести загальний податок на авіацію.
За задумом ініціаторів, серед яких міністри фінансів Німеччини, Франції, Нідерландів і Швеції, це має стати платою за забруднення навколишнього середовища і поставити всі країни ЄС в однакові рамки.