Найбільша нафтова компанія Європи Royal Dutch Shell з початку року заробила $1 млрд на торгівлі мазутом, пише агентство Bloomberg.
Зробити це компанії дозволили нові міжнародні правила, які забороняють використовувати високосірчистий мазут в якості суднового палива.
За цим показником Shell, ймовірно, обійшла всі інші паливні компанії.
На руку Shell зіграли нові вимоги Міжнародної морської організації ООН (IMO), які набудуть чинності з 1 січня 2020 року. За новими правилами, вміст сірки в судновому паливі повинен бути знижений з 3,5% до 0,5% – так організація має намір боротися з різними захворюваннями людей (наприклад, астмою) і шкодою для навколишнього середовища, в тому числі, кислотними дощами, відзначає агентство.
Про вигоду, яку переробний бізнес Shell отримав від впровадження нових правил, компанія повідомляла інвесторам за підсумками третього кварталу. Shell підкреслювала, що високий прибуток їй принесла саме торгівля нафтопродуктами та, перш за все, паливо. Точну суму прибутку компанія не розкривала.
Майбутні зміни вплинули на ціну палива, що принесло вигоду компаніям, які виробляють паливо з низьким вмістом сірки в великих кількостях. Різниця між ціною і собівартістю палива з високим вмістом сірки в свою чергу досягла мінімуму за 10 років, за даними Міжнародного енергетичного агентства. Різниця в ціні між паливом з високим і низьким вмістом сірки в кінці жовтня досягла майже $30 за барель, хоча ще в 2018-му становила лише $2.
Раніше Mind писав, що Shell, British Airways і Velocys побудують завод, що перероблятиме сміття на авіапаливо.