Японський холдинг SoftBank планує об'єднати свій інтернет-підрозділ Yahoo Japan з розробником месенджера Line для створення технологічного гіганта вартістю $30 млрд, який складе конкуренцію таким суперниками, як Rakuten.
В результаті злиття Yahoo Japan і Line буде утворена «одна з провідних світових компаній в сфері штучного інтелекту», йдеться в прес-релізі SoftBank, на який посилається Reuters.
SoftBank повідомила, що угода про злиття Yahoo Japan, яка змінила в минулому місяці назву на Z Holdings, і Line, що належить південнокорейській Naver Corp, буде завершена в жовтні 2020 року.
Компанії планують укласти остаточну угоду до наступного місяця, в результаті якої SoftBank і Naver створять спільне підприємство. Воно, в свою чергу, буде управляти Yahoo Japan і Line.
Z Holdings при цьому залишиться консолідованою дочірньою компанією SoftBank Corp.
Угода збільшить можливості обох компаній за рахунок розширення їх клієнтської бази в таких сферах, як онлайн-продажі, платіжні сервіси та онлайн-реклама, відзначають в SoftBank.
Сторони планують остаточно узгодити угоду в наступному місяці. Для її закриття їм буде потрібно отримати дозволи від різних регуляторів, відзначають в SoftBank.
SoftBank і Naver, якій належить 73% збитковою Line, планують оголосити тендер на продаж інших паперів компанії за ціною 5200 єн за акцію.
На тлі цих новин акції Line закрили торги понеділка зростанням на 2,18% до 5150 єн.
Експерти відзначають, що злиття дозволить Yahoo Japan і Line успішніше конкурувати з глобальними компаніями в Японії, наприклад, з Google в сфері онлайн-реклами і з Amazon.com в сфері електронної комерції.
Line є найбільшим месенджером в Японії з близько 82 млн користувачів, кількість клієнтів платформи Yahoo в країні становить близько 50 млн.