Рекламні доходи Apple до 2025 року можуть зрости більш ніж уп'ятеро і досягти $11 млрд, і все завдяки запуску онлайн-кінотеатру Apple TV+ і активному розвитку сервісного бізнесу. Такий прогноз зробили в інвестиційному банку JP Morgan, передає DailyComm.
Аналітик цієї компанії Саміка Чаттерджі говорить, що додатковому заробітку Apple сприяють мільйони користувачів, які шукають щось у магазині додатків App Store і браузері Safari. Рекламний бізнес Apple може пережити сильний зліт, як у Google і Facebook в останні роки, додав він.
Експерт вважає, що Apple буде щороку нарощувати рекламну виручку приблизно на третину. Компанія не розкриває, скільки вона зараз заробляє на рекламі, а Саміка Чаттерджі оцінює такі доходи в $2 млрд.
Після двох років проблем із продажами своїх «айфонів» каліфорнійський техногігант робить ставку на сервісний бізнес, який включає доходи від Apple Pay, Apple Care, Apple Music та ін. В минулому звітному кварталі сервіси принесли компанії близько $12,51 млрд виручки.
У JP Morgan підвищили прогноз по акціях Apple і зберегли їх рейтинг на рівні Overweight. Тільки третина аналітиків з Уолл-стріт оцінюють котирування корпорації відміткою Hold або нижче.
Нагадаємо, Apple видалить 181 додаток, пов'язаний з вейпами після смерті 42 людей від куріння електронних сигарет.
Як повідомлялося, Apple найняла «трампівського» лобіста, щоб уникнути нових мит на свої товари.