Концерн Google вводить додаткові правила розміщення політичної реклами, істотно ускладнює її таргетування (звернення до конкретної і обмеженою цільової аудиторії – наприклад, до представників тієї чи іншої релігії – пед.). Про це йдеться в заяві компанії, передає DW.
Зокрема, орієнтувати політичну рекламу можна буде лише за трьома ознаками: вік, стать і місце розташування користувачів. Допускається, однак, прив'язувати рекламні політичні оголошення до пошуку ключових слів – наприклад, до слова «економіка».
Google збирається стежити, щоб політична реклама не містила помилкової або такої, що вводить в оману інформації. У той же час втручання в політичну рекламу концерн збирається здійснювати тільки в дуже рідкісних випадках. Цим Google відрізняється від соціальної мережі Facebook, яка оголосила про те, що не перевірятиме політичну рекламу на достовірність, щоб уникнути втручання в політику.
Нагадаємо: соціальна мережа Twitter минулого місяця оголосила, що більше не буде публікувати політичну рекламу. Як повідомив глава компанії Twitter Джек Дорсі, починаючи з 22 листопада на платформі більше не можна буде публікувати платну рекламу кандидатів на виборах і оголошення на політичні теми.