Уряд США заявив, що може ввести штрафні мита до 100% на ввезення французького шампанського, сумок, сиру та інших товарів на суму $2,4 млрд. У Вашингтоні дійшли висновку, що новий податок на цифрові послуги у Франції може завдати шкоди технологічним компаніям США, пише Голос Америки.
На міжнародних торгових переговорах представник Білого дому заявив, що введений французький податок «несумісний з принципами міжнародної податкової політики і є надзвичайно обтяжливим для американських компаній», включаючи Google, Facebook, Apple і Amazon.
Торговий представник США Роберт Лайтхайзер заявив, що уряд США також розглядає питання про подібні розслідування введення податків на цифрові послуги в Австрії, Італії і Туреччині.
«Офіс зосереджений на протидії зростаючому протекціонізму країн – членів ЄС, який несправедливо націлений на американські компанії, або за допомогою податків на цифрові послуги, або інших зусиль, націлених на провідні американські компанії, що надають цифрові послуги», – зазначив він.
Дата, коли наберуть сили пропоновані 100% мита, поки не вказується. Торгове агентство США заявило, що планує зібрати коментарі від громадськості.
До списку можуть потрапити деякі продукти, які раніше були звільнені від 25%-вих американських мит, зокрема ігристі вина, сумки і засоби для макіяжу, що сильно вдарило б по французьких компаніях LVMH і L'Oreal.
Висновки торгового агентства США отримали схвалення з боку американських законодавців.
«Французький податок на цифрові послуги є необґрунтованим, протекціоністським і дискримінаційним», – йдеться в спільній заяві сенаторів Чарльза Грасслі та Рона Уідена, членів фінансового комітету Сенату від Республіканської та Демократичної партій.
Нагадаємо: французький президент Еммануель Макрон підписав закон, який вводить у країні податок у 3% для цифрових гігантів, таких як Facebook та Amazon.
Після цього Трамп пригрозив запровадити «небачені» тарифи на французькі вина.