Набув чинності закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо гармонізації законодавства в сфері порівняльної реклами з правом Європейського союзу)», яким визначається поняття «порівняльна реклама».
Вчора, 10 грудня документ був опублікований у «Голосі України».
У понеділок, 9 грудня відповідний законопроєкт №0953 підписав президент Володимир Зеленський.
Даним законопроєктом парламент в першу чергу мав намір скасувати заборону для рекламодавців порівнювати лікарські засоби, медичні вироби, методи лікування, реабілітації.
Закон про порівняльну рекламу має гармонізувати вітчизняне законодавство в сфері порівняльної реклами з правом Євросоюзу та посилити національну систему захисту прав споживачів, вважають автори законопроєкту.
Відповідно до нового закону, порівняльна реклама – це реклама, яка містить порівняння з іншими особами та/або товарами (діяльністю) іншої особи.
У документі прописано, що порівняльна реклама не повинна дискредитувати якість однорідних (подібних) товарів інших виробників\продавців чи репутацію торгових марок, особливості конкурентів або місць походження товарів.
Крім того, буде заборонена імітація товарів, захищених торговою маркою або найменуванням.
Як раніше повідомляв Mind, Господарський суд міста Києва відмовив компанії «Фармак» у задоволенні позову щодо внесення торгової марки «Корвалол Corvalolum» до переліку добре відомих знаків компанії.