Ймовірність помилки пілотів є мінімальною – брифінг керівництва МАУ

Останнє планове техобслуговування літак пройшов 6 січня

фото twitter.com/isna_farsi

Український літак авіакомпанії МАУ, який розбився вранці 8 січня о 06:10 (за іранським часом) над Тегераном, встиг набрати висоту 2400 м перед катастрофою, тому ймовірність помилки пілотів мінімальна. Про це під час брифінгу 8 січня заявив віцепрезидент з льотної роботи МАУ Ігор Сосновський.

Сосновський також додав, що екіпаж літака був досвідченим. Зокрема, командир повітряного судна Володимир Гапоненко мав 11 600 годин нальоту, інструктор Олексій Наумкін – 12 000 годин, другий пілот Сергій Хоменко – 7 600 годин.

Технічний директор компанії Олександр Шапієв уточнив, що рейс виконувався на літаку Boeing 737-800 NG, реєстраційний номер UR-PSR. 

«Літак 2016 року виробництва, був отриманий авіакомпанією безпосередньо із заводу концерну. Останнє планове технічне обслуговування літак пройшов 6 січня 2020 року», – сказав він.

Він також додав, що жодних зауважень з боку екіпажу щодо стану літака не надходило.

У МАУ заявили, що призупинять рейси в Іран на невизначений час.

Нагадаємо: літак регулярного рейсу PS 752 Тегеран – Київ авіакомпанії «Міжнародні авіалінії України» розбився в Ірані 8 січня. За даними державного телебачення Ірану, всі, хто був на борту літака, загинули.

Цю інформацію підтвердили також у посольстві України в Ірані. У посольстві виключили версію теракту чи ракетної атаки як причини катастрофи літака.

У МЗС України повідомили, що борту літака було 11 українців.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS